Support
Vragen over Concreet, een van de platformen, je bestelling of iets anders? Op deze pagina hebben we allerlei informatie gebundeld. Misschien staat jouw vraag en antwoord bij de veelgestelde vragen of vind je in een van de handleidingen wat je zoekt.
Zo niet, kijk onderaan voor de contactgegevens en openingstijden van onze afdeling Klantsupport. Julius Rahakbauw of Rafia Fajr Tariq helpt je graag verder.
Veelgestelde vragen
Ik wil een bestelling plaatsen
Hoe weet ik wat ik moet bestellen?
Wanneer je je aanmeldt voor een opleiding (mbo bouw- of infra) krijg je van je roc een boekenlijst. Daarop staat precies welke producten je moet bestellen, kijk daarvoor goed naar de artikelnummers en bestelcodes, dan heb je straks de juiste spullen in huis.
Kan ik zonder account een bestelling doen in de webshop?
Het aanmaken van een account is verplicht om je lesmateriaal te kunnen bestellen. Gelukkig hoef je dit maar één keer te doen, de volgende keer kun je direct inloggen en bestellen wat je nodig hebt.
Ik lees dat er sprake is van een kortingsregeling, hoe zit dat precies?
Studenten die een mbo-opleiding volgen in de bouw- en infrasector, krijgen van de CAO-partijen een korting van 100% op de onderwijsproducten die ze aanschaffen via onze webshop. Alleen de verzendkosten worden in rekening gebracht.
De korting geldt ook voor onderwijsinstellingen die exameninstrumenten afnemen. Uitzondering zijn de examens die horen bij de middenkaderopleidingen Bouw&Infra.
Ik heb geen voucher / mijn licentiecode werkt niet
Volg de stappen in de beschrijving.
Indien voor jou van toepassing, activeer de licentiecode voordat je die invoert.
Controleer of je een spelfout gemaakt hebt.
Wanneer het alsnog niet lukt maak dan een foto van jouw voucher met de licentiecode en stuur het naar info@concreetonderwijsproducten.nl. Dan helpt onze klantsupport je verder.
Welke betaalmiddelen accepteert Concreet?
Je kunt je bestelling alleen afrekenen via iDEAL. Alleen scholen en boekhandels met een account kunnen achteraf met een factuur betalen. Betalen bij ons op kantoor is niet mogelijk.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling binnen heb?
Voor studenten als docenten geldt een bezorgtermijn van maximaal 6 werkdagen.
Voor docenten: Tijdens de schoolvakanties bezorgen we niet op scholen. Kies je een school als afleveradres, dan kan het wat langer duren voordat je je bestelling ontvangt.
Kan ik kiezen wanneer mijn bestelling geleverd wordt?
Vanaf 6 werkdagen na jouw bestelmoment kun je in de kalender kiezen wanneer je jouw bestelling wil laten bezorgen.
Ben je pas vanaf een bepaalde datum beschikbaar voor ontvangst, bijvoorbeeld door vakantie? Kies dan een afleverdatum verder in de toekomst.
Kan ik mijn bestelling in termijnen of op een later moment betalen?
Als student kun je alleen vooraf betalen. Dat geldt ook voor leerbedrijven of ouders/verzorgers van studenten.
Voor scholen en boekhandels bestaat de mogelijkheid om op rekening te betalen. Daarvoor heb je een account nodig die je kunt aanvragen via de afdeling Klantsupport.
Let op: deze optie is alleen bedoeld voor organisaties die jaarlijks meerdere bestellingen bij ons plaatsen. Doorgaans verstrekken we één klantaccount per locatie.
Ik heb leermiddelen voor een andere opleiding nodig maar het lukt niet om deze te bestellen.
Waarschijnlijk heb je eerder leermiddelen besteld. In onze webshop hanteren we een bestellingslimiet (om te voorkomen dat mensen teveel producten bestellen). Wil je nieuwe leermiddelen bestellen maar lukt dit niet, dan zit je waarschijnlijk over de limiet.
Je kunt de leermiddelen die je niet nodig hebt retour sturen naar Concreet. Zodra wij jouw retourlevering ontvangen en verwerkt hebben, passen we de limiet aan waardoor je de nieuwe leermiddelen kunt bestellen.
Let op: meld je retourzending vooraf aan via info@concreetonderwijsproducten.nl. Je ontvangt dan per e-mail verdere instructies.
Welke regels gelden voor bestellingen?
Voor alle bestellingen gelden de Algemene Voorwaarden.
Heb je een vraag over bestellen en kan je die niet terugvinden in de Algemene Voorwaarden of deze Veelgestelde Vragen? Neem dan contact op met Klantsupport.
Ik heb een bestelling geplaatst
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
Het kan tot 6 werkdagen duren voordat je je bestelling ontvangt. Langer, wanneer je gekozen hebt voor een later bezorgmoment. Heb je na deze termijn je bestelling nog steeds niet ontvangen, dan kan het zijn dat de bezorgdienst vertraging heeft opgelopen.
Je kunt in dat geval navraag doen bij Digiforce, zij handelen alle bestellingen af. Bel 0341 – 499400 en kies optie 2 in het keuzemenu, dan krijg je rechtstreeks contact met Digiforce. Zorg dat je je bestelnummer bij de hand hebt.
Extra melding voor leveringen begin september 2024:
Bezorgdiensten ondervinden momenteel vertraging bij het verwerken van pakketten in hun sorteercentra. Het kan daarom langer duren voordat je jouw bestelling ontvangt. Duurt de levering langer dan 8 werkdagen neem dan contact op.
Mijn afgeleverde bestelling is niet compleet
Controleer je bestelling bij ontvangst; zowel je bestelbevestiging als de pakbon.
Komen deze niet overeen met wat er in jouw pakket zit? Neem dan binnen 7 dagen contact met ons op.
Bel naar 0341 – 499400 en kies optie 2 in het keuzemenu. Zorg dat je je bestelnummer bij de hand hebt, dan kunnen we je makkelijker helpen.
Staat het product niet op de bestelbevestiging, dan kun je deze alsnog bestellen via de webshop.
Ik heb een factuur nodig, maar die zit niet bij mijn bestelling
We sturen geen papieren factuur mee in je bestelling. Die ontvang je de werkdag na je de bestelling hebt geplaatst op het e-mailadres dat je bij je bestelling ingevuld hebt.
Ik ben mijn voucher met licentiecode kwijt en heb een nieuwe nodig.
Met de licentiecode krijg je toegang tot de digitale producten van je opleiding. Het verschilt per opleiding of je een digitale voucher per e-mail of een papieren voucher per post krijgt. Dit kun je nagaan op de bestelbevestiging.
Kun je de code echt niet meer vinden, mail dan naar info@concreetonderwijsproducten.nl. Vermeld dat je de voucher kwijt bent en noteer je naam, contactgegevens én het bestelnummer waar je voucher bij hoort. Je krijgt dan via e-mail verdere instructies.
Omdat de voucher een bepaalde waarde vertegenwoordigt kunnen we deze niet zomaar opnieuw versturen en hanteren we een (kleine) vergoeding. Wanneer je deze overgemaakt hebt ontvang je een nieuwe digitale code.
Ik ben gestopt met mijn opleiding. Kan ik mijn leermiddelen retourneren? En krijg ik daarvoor mijn geld terug?
Voor herroepen en retourneren gelden de Algemene Voorwaarden.
Omdat er sprake is van een 100% kortingsregeling heb je bij je bestelling enkel zelf de verzendkosten hoeven betalen. Deze kosten krijg je niet terug.
Ben je gestopt met je studie en niet van plan om nieuwe producten te kopen via de webshop van Concreet, dan heeft het niet veel zin om je producten terug te sturen. Je krijgt er namelijk geen geld voor terug. De verzendkosten om het onze kant op te sturen zijn voor eigen rekening.
Ik wil aan de slag op een van de platformen van Concreet
Ik kan niet inloggen, wat moet ik doen?
Ben je beheerder? Dan heb je de hulp nodig van onze klantsupport. Ben je student, leermeester of docent? Lees dan verder.
Examenplatform
Klik op ‘wachtwoord vergeten’ of bel met de onze klantsupport.
Webshop
Klik op ‘wachtwoord vergeten’. Als je vervolgens melding ‘e-mail niet herkend’ krijgt bedenk of er al een account bestaat en welk e-mailadres er (door de school) geregistreerd zou kunnen zijn. Kom je er niet uit? Bel met onze klantsupport.
Bouw Infranet
Klik op ‘gebruikersnaam vergeten’ of ‘wachtwoord vergeten’ en volg de stappen.
Machinist Grondverzet
Klik op ‘wachtwoord vergeten’ en vul jouw e-mailadres in.
Betonberoepen
Klik op ‘wachtwoord vergeten’ en vul jouw e-mailadres in.
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Examenplatform
Als deelnemer kan je op ‘mijn profiel’ klikken, vervolgens op ‘profiel wijzigen’. Dan kan je jouw gegevens aanpassen.
Bouw Infranet
Hier kan je alleen jouw e-mailadres aanpassen.
Concreet Infra
Als je jezelf opzoekt bij het kopje ‘gebruikers’ en dan klikt op je gebruikersnaam, dan kan je je persoonlijke gegevens wijzigen.
Machinist grondverzet
Hier kan je alleen jouw wachtwoord aanpassen.
Betonberoepen
Hier kan je alleen jouw wachtwoord aanpassen.
Lukt het niet of wil je andere gegevens aanpassen? Neem contact op met onze klantsupport.
Waar vind ik de handleiding?
Kijk hieronder bij Instructies & Handleidingen.
Instructies & handleidingen
Student
Docent/begeleider
Leermeester
Hulp op afstand
We willen je graag zo goed mogelijk helpen.
Soms werkt het als we even mee kunnen kijken op jouw scherm, bijvoorbeeld via het programma Teamviewer.
Als dat het geval is, stelt een van de collega’s van Concreet dat voor en kun je het programma hieronder downloaden voor het besturingsprogramma waar jij mee werkt. Telefonisch én via het scherm helpen we je verder.
Selecteer jouw besturingssysteem, en wij helpen je verder.
Heb jij vragen voor Concreet? Neem dan contact met ons op
Openingstijden Klantsupport
Neem contact op met Julius of Rafia via:
Telefoonnummer: 0341 499 400
E-mail: info@concreetonderwijsproducten.nl
maandag
8.00 – 12.00 & 12.30 – 17.00
dinsdag
8.00 – 12.00 & 12.30 – 17.00
woensdag
8.00 – 12.00 & 12.30 – 17.00
donderdag
8.00 – 12.00 & 12.30 – 17.00
vrijdag
8.00 – 12.00 & 12.30 – 14:30
zaterdag & zondag
Gesloten
Benieuwd waar we momenteel aan werken bij Concreet Onderwijsproducten?
Concreet gaat altijd voor de beste leermiddelen en examens.
De producten die we onderhouden of ontwikkelen nemen we op in onze ontwikkelagenda. Zo zorgen we ervoor dat we écht leveren wat de makers van morgen nodig hebben.